26 Temmuz 2011 Salı

Dragon Nest Tanıtım ve Rehber - Guide

DRAGON NEST

AÇILIŞ  : 26/07/2011 İYİ OYUNLAR !
Dragon Nest hoş geldiniz! Büyü,merak, iğrenç canavarlar, kötü kötü adamlar, ve sonsuz macera dolu fantastik dünyasına girmek üzeresiniz. Bu kılavuz, oyunu indirmek ve oyunun temel hareket ve muharebe kontrolleri bir bakış ile size yardımcı olacaktır.

Oyun indirme


Tıkla indir 
Dragon Nest oynamak için ilk önce indirmek ve yüklemek gerekiyor.

Oyun Kontrolleri

Hareket Kontrolleri




Temel Hareketi (WASD):
W , karakterinizin ileriye taşımak için. geriye doğru hareket ettirmek için S , A ve D doğru sırasıyla (yanlara doğru hareket) ve sol kınamak için. Çift dokunun WASD - Dodge veyaShift WASD: peş peşe iki kez hareket tuşlarının herhangi birine basılması neden olacaktır "dodge" hareket gerçekleştirmek için karakter. Bu hareket, her karakter için farklı, ancak tüm tek yönde hızlı hareket için kullanılır . Boşluk : atlamak için boşluk tuşuna basın . G : BasınG 180 derece hızlı bir şekilde açmak için.

Kamera Kontrolleri

Karakter hareket ettirirken, kamera karakterin sağ arkasında ve biraz kilitlenir kalır. Hareketi sırasında, "fare görüntüsü" modunda bir karakter olacak. farenizi sol Hareketli ve kamera karakteri arkasında kilitli kalırken sağa sırasıyla sola karakter açmak ve. Fareyi ileri veya geri iterek, sırasıyla, zemin veya gökyüzüne doğru noktasına kamera açısı değişecektir .
CTRL: Oyunu fare görüntüsü modu dışarı atın ve imleci ekrana geri. Bundan sonra normal olarak herhangi bir arayüz düğmeleri tıklatmak için imleci hareket ettirmek için fareyi kullanın.Fare tekerleği: fare tekerleği ileriye doğru yuvarlayın ve geriye çıkış zoom .

Dünya ile etkileşimde

Amaçlayan retikül fare görüntüsü modunda iken, bir [etkileşim simgesi] değişecek, şiddet içermeyen bir şekilde etkileşim olabilir bir nesne veya bir kişi ile kesiştiğini zaman. Etkileşimi gerçekleştirmek için farenin sağ tuşuna basarak Basın : F Bir öğeyi almak için. Bu mücadele sırasında canavarlardan düşer hazineyi almak için kullanın.

Savaş Kontrolleri






Tab: Basın sekmesini savaş moduna girmek ve çıkmak için Sol Mouse Tuşu: temel bir saldırı gerçekleştirmek için farenin sol tuşuna basın. Bırakmadan önce, daha güçlü bir temel saldırı için daha uzun süre basılı tutun. Sağ fare düğmesi: Bir özel bir saldırı gerçekleştirmek için farenin sağ tuşuna basın: 1-0 Hotkeys. Özel beceriler ilgili tuşa basarak hızlı bir şekilde bağlanır ve aktive edilebilir.

Başlangıç ​​Kılavuzu  Sınıf / Karakter

Dragon Nest hoş geldiniz! Büyü, merak, asil maceralar, çirkin canavarlar, kötü kötü adamlar ve sonsuz macera dolu fantastik bir dünyaya girmek demektir. Dragon Nest oynamaya başladığınızda ilk tercihiniz en önemlilerinden biridir. Kendi seçim yapmak zorunda karakter ve sınıf . Dragon Nest, karakter ve sınıf bir ve aynıdır ve seçtiğiniz deneyim hikaye karakteri gibi zorlukların üstesinden gelmek için beceri ve yeteneklerini de etkileyecektir.
Level 15 seviyesine ulaşacak, bir uzmanlaşmak için bir fırsat olacak "alt sınıf." Bir alt sınıf ana sınıfı belli bir beceri seti mücadele konusunda uzmanlaşmış bir çeşididir.

Savaşçı


Warrior olarak, hızlı tempolu, yakın  savaşta düşmanları ile savaşıyor. Hızlı ve çevik, düşmanlar üzerinde zafer melee tarak üzerinde de durulacaktır.

Karakter

Savaşçı kalbinde, iyimserdir. O onun silah keskin ve onun fikir keskin tutarak inanıyor. Fond kaba şakalar, kimi zaman bir kültürsüz kaba olarak karşıdan karşıya gelir, ama savaşta üstünlük elde etmek için ham gücü ve hızlı tarak hem de dayanarak, zeki ve hassas. Böyle bir tutum yetişmesi göz önüne alındığında şaşırtıcı değildir.Annesi, canavarlar tarafından öldürüldüğünü ve bir baba onun çavuş üzerine yürüdü onu, ama onun ruhu nemlendirilmiş değil. O şimdi, onun doğum ve soy gerçeği ortaya çıkarmak için bir arayış, ama onun beklediğinden çok daha fazlasını bulacaksınız.

İlköğretim Öznitelikler

  • Güçlü fiziksel saldırılara
  • Düşmanlar önlemek için etrafında tire yeteneği
  • Hızlı ve öfkeli silah tarak



Silahlar

İlköğretim : Greatsword, Axe, Horoz
İkincil : Gauntlet
Alt sınıf


  • Kılıç ustası
    Düzeyinde 15 Warriors Kılıçlı olmak isteyebilirler .Kılıçlı greatswords kullanımı konusunda uzmanım ve büyük zarar tarak, uzun zincirler oluşturabilir. Kılıçlı seviyesi yükselmeye devam ettikçe, onlar daha büyük tek bir rakip veya aynı anda birçok muhaliflerine karşı daha az hasar zarar odaklanmak seçerek, yeteneklerini uzmanlaşmak olabilir.
  • Paralı
    Düzeyinde 15 Warriors Mercenaries olmak isteyebilirler Mercenaries daha az hasar ve Kılıçlı daha çok daha az cep telefonu. Bu oyunda en ağır zırhlı bir karakteri olan, ancak bu telafi . Onların birincil odak onların arkadaşları izin, büyük düşmanları zarar ve yok etmek için fırsat düşmanları bire bir ilgi çekici ve diğer karakterler tür darbeler alarak . Mercenaries eksen ya da çekiç kullanabilir.

    Okçu

    Bir okçu olarak, bir yay ve ok tuşlarını kullanarak düşmanları dışarı alma ve karşılığında vurulmamaya hız ve çeviklik kullanarak, uzun menzilli savaş.

    Karakter

    Archer gibi dal ve o wields yay gibi esnek. Bu topraklarda, kendi kaderini bulmak elfler bir ağaç olarak ikinci bir yaşam yükselirken Arendel tüm elfler gibi, o bir doğa aşığı. O, onu Telezia, onun kaderi bulmak için yolculuğa girişmek sevgili ev kaldı. O başarılı olması gerekir, o bir gün, bir ağaç haline gelerek onun ataları katılmak için, namus dönecektir. Onun arayışı başarısız bir toz yığını daha fazla bir şey unutulmaya yüz anlamına gelir.

    İlköğretim Öznitelikler

    • Çok güçlü ve uzun menzilli saldırı
    • Okçu, çok hızlı ve kendi temel saldırıları kullanırken taşıyabilirsiniz
    • Çok iyi zırhlı değil, onlar vurulmamaya birçok kaçamak becerilere sahip

    Silahlar

    İlköğretim : Shortbow, Longbow, Crossbow
    İkincil : Quiver



    • ALT SINIF
      Keskin Nişancı
      Düzeyinde 15 Okçu olabilir keskin nişancı .Nişancılar akrobatik becerilerini ve melee saldırıları pahasına yay kullanımı konusunda uzmanım. Gibi bir rakip defa kapattığınızda çok hassas olma eğilimindedirler . Aralığında olsa, iyi oynadı Sharpshooter gibi çok zarar yapabilirsiniz Oyunda hiçbir sınıf yoktur.
    • Akrobat
      Düzeyinde 15 Okçu Cambazlar olmak isteyebilirler .Yine mükemmel bir uzun menzilli saldırganlar, Cambazlar, yıldırım hızlı tekmeler ve grevler yıkıcı bir cephanelik edinme lehine en çok zarar veren yay beceri bazı verirken . Hala tam zırhlı ederken, Cambazlar, onlara yakın zarar ve düşman, hatta kendilerine tam olarak neyin vurduğunu biliyor önce çıkmak için izin kaçış hamle bol övünme, en çevik sınıfları biri.

      Rahip

      Rahip heal ve buff arkadaş hem de yeteneği ile zorlu bir zırhlı savaşçı. O, pek çok diğer sınıflardan daha az zarar gelmez, ama verdiği desteği yeteneklerini daha fazla Rahip herhangi bir partiye hoş bir arkadaşı, onun için makyaj.

      Karakter

      Tanrıça kötülük yok olması gerektiğini kararnameler ve bu Rahip soru sormadan yapar. O ne olursa olsun doğruluk  daha gerekli. Yoksullaşmış bir çizgi, soylular için Rahip  oğlu o kadar iyi, sadece doğmuş olabilir inanıyor gibi kutsal şiddet yaptığı her hareket sayesinde, onun geçmiş ve aile  gerçek dışı babası ikiyüzlülük, onun zalim üvey annesi ve onun mirası tutuyor kan dökme.

      İlköğretim Öznitelikler

      • Güçlü savunma
      • Iyileşmek için yetenek ve devetüyü arkadaş
      • Birden fazla tanınmamış dikkatini veya parti üyeleri zindan temizlenmesi odaklanmak için izin vererek, büyük bir çekmeye

      Silahlar

      İlköğretim : Mace, Flail, Değnek
      İkincil : Shield

      Alt sınıf


      Şövalye
      15 İmamlar düzeyinde olmak isteyebilirler Paladinler .Başka bir sınıf daha fazla Paladin kendisini canlı tutmak konusunda uzmanlaşmıştır. Bir çeşit "zırhlı kaplumbağa," Paladin arkadaşları onları yok etmek için zaman vermek için canavarlar dikkatini dağıtmak için bir dayak almayı gerçekten çok iyi. Onların büyük zayıflığı, düşük hasar ve küçük bir mana havuzu büyü onları çok dikkatli olmaya zorlar .
    • Rahip
      15 İmamlar düzeyinde olmak isteyebilirler Rahipler .Rahipler Paladinler aksine, büyük mana havuzları ve ellerinde daha fazla saldırı büyü var. Bir parti ikincil bir hasar satıcı olarak hizmet edebilir anlamına gelir. Bir şifacı olarak en etkili olsa da rol. Herkes canlı tutmak bir parti iyi bir Priest, sık sık bir zindanda yaşam ve ölüm arasındaki farktır.


      Büyücü kadın


      Büyücü, orta menzilli saldırı konusunda uzmanlaşmıştır. Archer olduğunca hasar olmasa bile, theyir en büyük gücü düşmanları üzerinde çeşitli durum rahatsızlıkları indirebilmek için yeteneğidir. Zehir, yangın bunları ayarlamak, onları dondurmak ya da diğer hasar zamanla birçok canavar öldürmek her türlü yapmak. Ayrıca off-hand çeşitli farklı ikincil etkilere neden izin öğeleri donatabilirsiniz.

      Karakter

      Kimse, akıllı, seksi, veya Büyücü-kendi deyişiyle daha witchier. O, herhangi bir büyü yapmak, herhangi bir canavar mücadele ve doğru fiyat, herhangi bir kayıp eşyayı almak.Bir keresinde, kendi türünün en büyük olma potansiyeli vardı, ama o kader reddetti ve ona zaman daha iyi kumar geçirmiş olduğuna karar verdi, ama kader bu kadar kolay bertaraf ...

      İlköğretim Öznitelikler

      • Orta büyülü saldırıları değişmekteydi
      • , Dondurma, zehir ve düşmanlar yakmak, Büyücü canavarlar kontrol kalabalıklar büyük mi
      • Yol yaratıklar nakavt ile koruyun

      Silahlar

      İlköğretim : Staff
      İkincil : Grimoire, Orb, Puppet

      Alt sınıf

      • Pembe
        Düzeyinde 15 büyücüler Elementalists olmak isteyebilirler Elementalists 10 kat Büyücü kalabalığı kontrol yeteneklerini kullanırlar. Savaş nihai kontrol altına almak gibi buz duvarlar, zehir çukurları, alev yollar ve daha oluşturabilirsiniz. Emin değilseniz, sizin için bir Pembe savaş "böl ve yönet"!
      • Mistik
        Düzeyinde 15 büyücüler Mystics olmak isteyebilirler .Mistikler kadar sadece durum rahatsızlıkları indirebilmek için elemanlar kullanılarak ötesine gidin.Onlar oluşturma kendisi dışında yaratıklar rip yerçekimi ve kara delikler gibi çok kuvvet koşum, acımasızca onları ezmeyin, ya da sadece onların arkadaşları bunları dilim ve zar şans vermek için çevrelerindeki kırbaç. Mystic saniye içinde savaşın gidişatını değiştirebilirsiniz.


        Dragon Nest GÖREVLER VE DUNGEON

        Dragon Nest hoş geldiniz! Büyü, merak , iğrenç canavarlar, kötü kötü adamlar, ve sonsuz macera dolu fantastik dünyasına girmek üzeresiniz. Bu macera büyük bir bölümü soylu maceralar üstlenen ve ölümcül zindanlarda navigasyon.

        Neden Görev?

        Your Dragon Nest karakter canavarlar mücadele ve görevleri tamamlayarak güç artacaktır. Her zaman bir arayış öldürmek ya da tam bir canavar, deneyim puanları (EXP) elde edersiniz. Belirli bir miktar kazanmak, karakterinizin bir seviyeye kadar gitmek ve güç artışı olacak.
        Deneyim puanları ve hazineler kazanıyor ek olarak, görevler, Dragon Nest destansı bir öykünün yer alan gizli sırlarını ortaya çıkarmak ve ihtiyaç sahibi insanlar için bir kahraman olmak için izin verir!
        "Ben bir arayış var!"

        Görevi nedir?

        Görevler Dragon Nest bilgisayar kontrollü, Sigara oyuncu karakterleri (NPC) tarafından yapılan görev ya da istekleri vardır. Ne gerek bulmak için NPC'ler ile konuşun, ve başarıyla yardım, deneyim puanları ve hazineler sizi ödüllendirecektir.
        Bir arayış başlatmak için, kendi başının üzerinde soru işareti bulunan bir karakter için bakmak gerekir. Bu onlar yardımcı arıyorsanız anlamına gelir.
        "Talk" simgesi görünene kadar karakter Yaklaşım. Farenin sol butonuna tıklayın ve bir konuşma balonu açılacaktır. Bir karakter tıklayın ekranda, metin içeren bir pencere açılır. Bu arayış metin . Çocuğun probleminin ne olduğunu, karakterin hikayesi açıklar ve bunu çözmek için yapmanız gereken ne. Bu genellikle, belirli bir madde elde ya da bazen sadece kasabasında karakterler arasında ileri ve geri mesajları veya öğeleri taşıyan belirli bir canavar öldürerek, belirli bir zindanda canavarlara karşı mücadele içerir . Arayışının koşulları tamamladıktan sonra, ödül almak için OOK'si dönebilirsiniz.
        "Büyücü bana yardım et! Sen benim tek umut sensin!"
        Görevler hakkında tüm detayları nerede saklandığını Görev Dergisi. Quest Dergisi kısayol tuşu ("U" varsayılan) basarak herhangi bir zamanda sizin erişebilirsiniz.
        Bazen bir çizgi karakterin konuşma aşağıdaki diyalog göreceksiniz. Bu karakteri yanıtı temsil eder. Konuşmasına devam etmek için tıklayın. Sonra karakteri size çok fazla bilgi vardır, "Kapat" düğmesini görünecektir. Dayak diyalog balonu kapatın ve Quest Journal arayışı koyacaktır.

        The Quest Journal

        Görevler hakkında tüm detayları nerede saklandığını Görev Dergisi. Quest Dergisi kısayol tuşu ("U" varsayılan) basarak herhangi bir zamanda sizin erişebilirsiniz.
        Ana Görev: Bu sekme ana hikayesi maceralar görüntüler. Bu görevler karakter Dragon Nest ana hikayesi heyecan verici olaylar deneyim sağlayacaktır. Bu görevler oyunun zindanlar çok açmak için doldurulması zorunludur.
        Yan Quest: Bu sekme ana hikayesi çok az ilişkisi olan küçük maceralar görüntüler. Bunlar bir ana hikaye görevini daha az ya da çok zor olabilir. Temel fark, yan görevler olduğunu isteğebağlı . Onlar ne önemli EXP veya hazine sunabilir rağmen, yeni zindanlar açık ne de oyun boyunca ilerleyen karakter tutmak.
        Bölüm: Ana hikaye görevler bölüm etiketler altında gruplandırılmıştır. Siz başka bir Bölüm ilerleme için izin verilmeden önce bir Bölümün tüm questleri tamamlamak için olabilir.
        Görev: Her arayış, kendi başlık vardır . O belirli arayışı hakkında daha fazla bilgi ortaya çıkarmak için "+/-" tıklayın.
        Görev: Her arayış, görevleri tamamlamak için başarılı olmalıdır belirli bir dizi . Her zaman bir görevi tamamlamak, yeni bir görev arayışı başlığı altında görünecektir.
        Görev Bilgi: tıkladığınızda bir görev, görevi tamamlamak için ne yapılması gerektiğini ilgili özel bilgi gösterecektir . Bilgileri içerir:
        • Görev konumu
        • Eylemler tamamlanacak
        • Arayışının başarılı tamamladıktan sonra verilen ödüllendirin.

        Dungeons: Dragon Nest zaman çoğu zindanlarda harcanacak. Zindanlar, "aşamalı" alanları .Bu bir kez girdiğiniz anlamına gelir, parti üyesi değil herkes girmek için izin verilebilir. Herkes girmek veya çıkmak için herhangi bir zamanda serbest olduğu yerlerde, "paylaşılan" alanlarda olarak adlandırılır . Dragon Nest, paylaşılan alanlarda pek çok kasaba ziyaret edeceğiz çoğunlukla oluşur.
        Dungeons girme:
        Dungeon girişlerinde tanımak çok kolaydır. Iki ayağı arasında parlayan kırmızı bir portal üzerine bindirilmiş zindan isim olacak. Zindan girmek için, sadece portal içine karakter yürüyün.

        Dungeon Bilgi ve Ayarlar: zindan girdiğinizde, aşağıdaki gibi bir ekran göreceksiniz:
        Dungeon Seçimi: Dungeon hub çoğunlukla iki ya da daha fazla zindanlarda ayrılır. Farklı zindanlar, farklı haritalar, canavarlar farklı bir seçim, değişik hazineleri, ve farklı görevler parçası olabilir .
        Dungeon bilgiler: Seçili bölge hakkında bilgi sağlar. Bu, şunları içerir :
        • Beklenen Ödül: Bu bölgede başarıyla bitirmek eğer almayı bekleyebilirsiniz hazine veya öğeleri.
        • Quest: Quests bu zindanda bitirerek tamamlanabilir.
        • Başarı: Bir oyuncunun başarı kendi puanınızı artırmak ve daha iyi senin olsun isteğe bağlı görevler. Başarılar zindan bitirmek için tamamlanmış olması gerekmez.

        Zorluk seçimi: En zindan beş zorluk seviyesi var. Zorluk daha yüksek bir düzeyde bir zindan tamamlanması daha fazla EXP ve ödüller verir .
        • Kolay: Normal başlatmak için tercih seçilebilir bir ayar varsa. Canavarlar daha yavaş hareket ederler ve daha az hit noktalar var.
        • Normal: Standart zorluk. İlk zorluk seviyesi bir zindan açıldı.
        • Sabit: Normal zindan yenerek Unlocked. Canavarlar daha fazla sayıda görünür ve öldürmek için zordur. Canavar grupların rastgele bir özel güç ile daha sert bir sürümü spawn.
        • Yüksek Lisans: Hard zindan yenerek Unlocked. Canavarlar çok sayıda görünür ve öldürmek için çok daha zor. Her grup, yumurtlama elit bir canavar çok iyi bir şans vardır.
        • Abyss: En zor zorluk. Canavarlar büyük bir kitle olarak görünür ve öldürmek için çok zordur.Her grup, bir veya birden fazla elit canavarlar var. Zindan patron ek olarak, adında canavarlar gibi patron güçlerin mücadele etmesi gerekecek. Bazı haritalar, sis veya zor olan mesafeyi görmek için yapan diğer bazı çevresel etkisi olacaktır.

        Dungeons tamamlanması mücadele, hareket ve özel becerilerin kullanımı hakkında bilgi için, bakınız Kontroller Sayfa .
        Bir kere bir zindan girin, birincil görevi, zindan ile seyahat ve karşılaşabileceğiniz her canavarı yenmek için.
        Maceralar peşinde konum bağlı olarak, siz de iştiraki hedefleri olabilir. Örneğin, belirli nesneleri yok etmek veya belirli bir nesne, bir sahne içinde gizli bir bulmak gerekebilir. Belirli bir görev görevi yerine getirmek her zaman bir bildirim alırsınız.
        Dungeons aşamalara bölünmüştür. Her aşamada bir portal sonraki bağlıdır. Portalı dönen siyah desen tarafından bloke olacaktır. Bölgedeki tüm yaratıklar yok edildikten sonra, portal açılacak ve bir sonraki aşamaya geçebilirsiniz.
        Zindan son aşamada, her zaman canavar çeşit içerecektir. Bu yaratığı daha büyük bir font onun başının üstünde bir isim tarafından tespit edilebilir. Bu canavar Mücadele diğer canlılara alarak daha çok daha zor olacak ve genellikle ciddi bir strateji gerektirecektir.
        Hazine: boss canavar ve diğer tüm canlılar mağlup ettikten sonra, envanter açık alan için bir uyarı alacaksınız. Bu ödül için oda yapmaktır. Bu ekranda zaman biterse sonra, zindan temizledi ne kadar iyi bir derece alacaksınız. Hız, stil ve zorluk bu derece doğru sayar.Derecelendirmeye ilişkin olarak, iki ila dört bir seçebileceği sandıkları arasında alacaksınız.Oyunuz sandıktan renkleri belirler. Altın sandık iyi öğeler içeren, gümüş, biraz daha az değer, bronz ve hala daha az öğeler içerir . Göğüs seçmek için dört saniye ya da biri sizin için rastgele seçilecektir.
        Bir göğüs seçtikten sonra, açmak ve içeriğini envanter alınacaktır. Envanteri tam olmalı, göğüs hazine almazsınız. Bu ekrandan sonra, zindan dönecektir. Yerden diğer hazineleri pick up, en yakın kasabaya geri dönmek için F12 tuşuna basın veya alan instanced olabilir.

NPC

Ejderha Nest hoş geldiniz! Büyü, merak, asil maceralar, çirkin canavarlar, kötü hainlere, ve sonsuz macera dolu fantastik bir dünyaya girmek demektir.
Dragon Nest dünyada ilk girdiğinizde, başlangıçta iki birinde kendinizi bulacaksınız "marş kasaba." Büyücü ya da bir rahip olarak oynamayı tercih durumunda, Mana Ridge kasabasında oyun başlayacağız. Warriors ve Okçular Ironwood Köyü başlayacak. Kasabaları arasında farklılıklar öncelikle kozmetik. Şehir dışı oyuncu karakterleri farklı bir görünüm ve farklı isimlere sahip olsa da, aynı temel hizmetleri sağlar. Öte yandan bu karakterler tarafından sunulan görevler ve hikaye, sınıflar arasındaki farklılıklar nedeniyle oldukça farklı olacaktır.

Büyücü / Cleric Starter Town

Mana Ridge:


Mana Ridge, küçücük bir kardan mahsur köydür. Çünkü bu şehirde Tara önderliğinde güçlü büyücüler, ev ve eğitim zemin rustik, alçakgönüllü dış Ancak, aldatıcıdır. Kibirli Büyücü kolay sıradan vatandaşların günlük yaşam iş almak için yapmak değildir, ama onlar dağlarda musallat tehlikeli canavarlar büyücüler tarafından sunulan koruma koymak.
Güçlü bir artifakı kaybı ile sonuçlanan son saldırı, Mana Ridge kentinde geçici ikamet almış İmamlar küçük bir şarta vardır. Bu İmamlar ve büyücüler arasında uzun süredir devam eden farklılıklar nedeniyle şehir yükselen bir gerginlik katkıda bulunmuştur. Artifakı kurtarma Sadece karşılıklı çıkarlarına şiddet patlayan kasaba tutar.

Önemli Karakterler

Jenny

"Bir gün, ben onları göstereceğim. Ben hepsini göstereceğim!Oh, ne bugün size yardımcı olabilir? "
Irk: İnsan Meslek: Tüccari. Jenny sağlık ve mana potion ve dragonite parçaları satıyor. Aynı zamanda gereksiz ekipman satın alma ve hasarlı eşyaların onarılmasına . Tarihçe: Jenny Mana Ridge bir akrabayı ziyaret etmek için geldi ve kasabasında sıkışıp sona eren bir tüccar . Onun akrabası öldü ve onu bırakarak ilk düşünce, o kasaba deposu çalıştıran sorumluluk ayrıldı ama o sağlayan hizmetler ihtiyacı olan büyücüler tarafından "ikna" değil. Şimdi sadece Fireballs korkusu sürekli ona zorbalık kişiye hizmet veren, onu, bir şehir ve o nefret bir iş tutar .

Büyücü Trainer Cynthia

"Harika! Şimdi belki de faydasız değildir birisi eğitebilirsiniz. "
Irk: İnsan Meslek: Büyücü. Cynthia karakter seviyeleri olarak Büyücü yeni beceriler öğretecek.O da araştırıyor sunacak ve talep edilmesi halinde, temel bir oyun öğretici ile çalıştırmak.Tarihçe: Cynthia onu inanılmaz yaşına rağmen genç görünen bir büyücü. Aslında o bir cadı olabileceği söylentiler, onu genç bir görünüm yarattı. Doğru veya değil, hiç kimse, büyücüler Cynthia bağlılığını şüphe . O onun yetkilerini nasıl kullanılacağını Büyücü öğretim onu çok uzun ömürlü adamıştır iken, o kişisel bir suç olarak Büyücü tarafından isyan olarak ve onun görüşlerini ifade konuda utangaç değildir.

Borin

"Ahhh ... Bu domuz ölme ses bana lezzetli pastırma düşündürüyor ..."
Irk: İnsan Meslek: Demirci. Borin onarım zırh ve silah kırık ve enchance Tarihçe : Borin Ironwood Köyü Demirci Dorin genç ikiz kardeşi. Kendisi gibi huysuz ve ağabeyi gibi huysuz ve babalarının gerçek varisi olarak görüyor. O onun en büyük rakibi Dorin düşünmektedir.İlginçtir ki, o, şimdi ikisini de tüketen bir deli rekabet başında o, aile geleneği kararmasını olarak algıladığı ne kardeşinin daha az yetenek kudurmuş, çünkü o aslında bir bilim adamı olmak isterken, o iyi bir demirci ustası oldu. Borin, hayvanların acı sesler şiddet ruh hali ve Revels, umutsuzca kızgın .

Rahip Trainer Leonard

"Ya Tanrıça her zaman üzerimizde izliyor ve o berbat gerçekten sevmiyor, biliyorum."
Irk: İnsan Mesleği: Rahip Trainer. Leonard İmamlar onlar düzeyi olarak yeni beceriler verecektir , aşındırıcı, ham ve borderline küfür kişilik rağmen Leonard Mana Ridge Sage mirasını geri geldi saygın bir rahip Eğitmen: Tarih . Tapınak Şövalyeleri ile Başpiskopos çatışma destekler Rahip hizip önde gelen bir üyesi. Bu nedenle, sık sık kendisinin onlarla hiçbir kavga ve prensip olarak kendi amaçlarını destekleyen rağmen Şövalyeleri ile kavgalı kendini bulur.

Warrior / Archer Starter Town

Ironwood Köyü:


Ironwood Village ormanın ortasında küçük bir köydür. Uzun kudretli Warriors ev olarak bilinen, Ironwood son aylarda bir dizi adam kaçırma musallat olmuştur. Hiç kimse, yerel canavarlar ahaliye çalarak başladı tam olarak neden bilse de, onlar geri savaşmak niyetinde! Gibi, tüm kasaba nüfusunun bir milis parçası olmak için eğitim başladı. Bir elf okçu eğitmeni milis yardımcı olmak üzere kasabaya sevk edildi Sadece son zamanlarda, Ironwood Köyü askeri gücü arttı. Bu beklenmedik cömertlik, normal münzevi elfler bir parçası, bir şey, sadece birkaç adam kaçırma daha büyük olduğunu oluyor inanmak için yerel Warriors açar.

Önemli Karakterler

Dorin

"Kardeşimi ne diyor umurumda değil. Ben bu kıtada en iyi demirci ediyorum!"
Irk: İnsan Meslek: Demirci. Dorin onarım zırh ve silah kırık ve öğeleri enchance Tarihi: Dorin demirciler ünlü bir aile içinde ağabeyim. Bu nedenle, ilgi ve beceri eksikliği rağmen mesleği miras. İronik olarak, bu, onun küçük kardeşi Borin Mana Ridge, demirci, aslında çok daha iyi iş istedim asla anlamına geliyordu. Özellikle iyi bir demirci iken, Dorin ailesinin mirası gurur duymaktadır ve o şeyleri yarım mamul bırakmak bir eğilim var olsa bile, çok uğraşır . Zanlı büyük olasılıkla uzun zaman önce iş bırakmak olurdu, ama bir deli kardeşi ile rekabet, ticaret onu tutar.

Gönül ayartıcı kadın

"Sadece izlemek, Steve onu kurtarmak!"
Irk: İnsan Meslek: Tüccar. Delilah sağlık ve mana potion ve dragonite parçaları satıyor. Aynı zamanda gereksiz ekipman satın alma ve hasarlı eşyaların onarılmasına . Tarihçe: Delilah, tüccar, Ironwood Village, henüz hiç bir şey gelmiş olsa uzun soluklu bir Kaptan Steve çarpıldı .O her zaman onun üzerinde obsesses, dedi Rose hakkında endişeler bile, o Steve günü kurtarmak nasıl daha fazla ilgileniyor .

Savaşçı Trainer Duncan

"Irade ile savaşır Win, kılıç değil! Ugh, sırtıma ..."
Irk: İnsan Meslek: Savaşçı Trainer. Duncan savaşçı karakter seviyeleri gibi yeni beceriler öğretecek. O da araştırıyor sunacak ve talep edilmesi halinde, temel bir oyun öğretici ile çalıştırmak. Tarihçe: Duncan, bir zamanlar dünyanın en en tehlikeli adam olarak kabul edildi.O, cesaretinden dolayı ünlü, ve o ya da başkası hatırlıyorum daha savaşları ön saflarda savaştı .O, yaşamak için inanılmaz olacak biraz daha fazla kullanarak ölümcül olması gereken sayısız yaralar hayatta . Şimdi eski ve yaralı, o Warriors nesil hünerlerini geçer. O huysuz bir kişiliğe sahiptir, o anlatmak için pek çok ilham verici hikayeler vardır ve her zaman cesaret kelime vermek için mutlu. Vanity için bir imtiyaz, onun pek çok eski yaraları şikayet onun sürekli .

Archer Trainer Diana

"Düşmanları, kafatası, göğüs süslüyor kadar benim botlar toz altında, kırmızı bir sümüklü yapıştırın toprağa zemin kadar kadar mücadele edeceğiz ..."
Irk: Elf Meslek: Gümüş Hilal okçuluk antrenörü. Diana karakter düzeyleri gibi okçu yeni beceriler öğretecek. O da araştırıyor sunacak ve talep edilmesi halinde, temel bir oyun öğretici ile çalıştırmak. Tarihçe: Diana dünyayı dolaşmaya diğer elfler trenler kim Gümüş Hilal okçu. O da ejderhalar ve diğer canavarlarla karşı savaşmak için eğitim milis yardımcı ve Ironwood Village sipariş edilmiştir. Diana barış sever. O kadar çok o vahşice katliam kötü pratik kim bütün bu gerçekten barışçıl bir dünya yaratmak için tek yol olduğuna inanıyor seviyor .