16 Nisan 2016 Cumartesi

Netcad 5.2 Kurulum - Windows 7 ve Windows 10 Uygundur

    Merhaba arkadaşlar Netcad 5.2 kurulumunu anlatacağım. Netcad 5.2 kurulum işlemi anlattıklarımı harfi harfine uygular ve yaparsanız 10 dakikalık kısa bir sürede Netcad 5.2 kullanmaya başlayabilirsiniz.

Netcad 5.2 ve crack dosyalarını vermiş olduğum yere tıklayıp "NETCAD 5.2 TIKLA VE İNDİR" indiriyorsunuz.

NETCAD 5.2 TIKLA VE İNDİR


"WİNDOWS 10 KULLANANLAR İÇİN"
Windows 10 kullananlar için - Ayarlardan " Geliştirici Mod Açmaları Gereklidir "

image.png görüntüleniyor

İndirdiğiniz Netcad 5.2 klasörün içinde CMD ye yazılacak olan iki adet kod var bunları oraya kesinlikle yazmanız gerekiyor. Klasörü içindeki CMD yi kısayolunu koydum CMD çalıştırmak için sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırmanız gerekli kesinlikle bunu yapmanız gerekiyor yoksa oraya yazmış olduğunuz kodlar çalışmaz. 
Örnek Görüntü Ekranı:

Cmd işlemiden sonra kullanıcı " Denetim Masası\Kullanıcı Hesapları ve Aile Koruması\Kullanıcı Hesapları" Kullanıcı Hesabı Denetim Ayarlarından ekrandaki görüntü gibi soldaki sekmeyi "hiç bir zaman uyarma" kadar indiriniz
Örnek Görüntü Ekranı:



    Yukarıdaki işlemleri yaptıysanız sıradaki işlem klasör içinde 1 den 7 e kadar numaralı klasörler var bunları sırasıyla bilgisayarınıza yüklemeniz gerekiyor bunları yaptığınızda Netcad 5.2 Kurulum işlemi tamamlanmış olacak. " Klasörlerin içindeki setupları yüklerken sağ tıklayıp yönetici olarak başlatmayı sakın unutmayın " " Yapmanız gerek sadece 'next' yazısına tıklamak."
Örnek Görüntü Ekranı

 1_HASP_HL_driver_setup  klasörün içine giriyoruz ve içerisinde bulununan "HASPUserSetup"
sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyoruz. Ve yükleme işlemi başlıyor.
 2_HASP_LM_driver_setup  klasörün içine giriyoruz ve içerisinde bulununan "HASPUserSetup"
sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyoruz. Ve yükleme işlemi başlıyor.
Örnek Görüntü Ekranı:


3 - 4 - 5 - 6 nolu klasörler Netcad 5.2 kurulum için gerekli olan klasörler bunları normal bir şekilde kuruyoruz bu dört klasör Netcad 5.2 sitesindende kolayca indirilebilir. Uğraşmayın diye benim vermiş olduğum indirme linkinin içerisinde mevcut.

7_Sanal Hasp Sürücüsü dikkat edilmesi gereken klasörlerden bir tanesi bu çünkü Netcad 5.2 kurulum crack olduğundan bu klasör çok önemli. Bunuda 1 ve 2. klasördeki gibi sağ tıklayıp yönetici olarak başlat diyip yüklüyoruz ve en sonda size " kırmızı bir ekran uyarısı veriyor ( Bunu yinede yükle yazan sekmeye tıklıyoruz ) " ve kurulum işlemimiz tamamlanmış oluyor.
Örnek Görüntü Ekranı:


Yukarıda yapmış olduğumuz işlem Netcad 5.2 Crack işlemidir. 1, 2 ve 7 nolu klasörler Netcad 5.2 crack dosyalarıdır. Diğer klasörler Netcad 5.2 kurulum dosyasıdır.
Klasörleri yükledikten sonra kesinlikle bilgisayarınızı yeniden başlatacaksınız ve aşağıda vermiş olduğum örnek ekran görüntüsü şeklinde bir görüntü ile karşılacaksanız, ekranınızın sağ alt tarafından yüklenme simgesi çıkacak burada çıkan 2 driver bilgisayarınıza yüklenince.
Netcad 5.2 kurulum ve crack işlemi tamamlanmış olacak. Tamamlanan Netcad 5.2 Kurulum dan sonra Netcad 5.2 açtığınızda ekranınız aşağıdaki NETCAD 5.2 görüntü ekranı gibi olacak.
Haritacılık iş değil yaşam tarzıdır unutmayın.Ölçtüğünüz ve çizdiğiniz çizimleri bir kere daha kontrol edin ^^ iyi çalışmalar.



Sıkca Karşılaşılan Sorunlar.

  1. 1-2-7 nolu klasörlerdeki işlemleri hatalı yapmış olabilirsiniz
  2. Cmd yönetici olarak başlatmamış olabilirsiniz.
  3. Bilgisayarınızda güvenlik programını kapatmamış olabilirsiniz.
  4. Bu makaleden önce Netcad 5.2 vb versiyonları kurmaya çalıştıysanız bilgisayarınızda onların driver ve uygulamaları kalmış olabilir onları kesinlikle temizlemeniz gerekir. "Bilgisayarım-Aygıt Yöneticisinde Resetat64 cb bişi yazıyorsa kesinlikle kaldırın.
  5. SafeNet Inc. ve SafeNet Inc HASP Key ekrandaki gibi kullanıma hazır olduğundan emin olun.



Netcad 5 Kurulum Videosu : 

30 yorum :

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Paylaşımınız cok güzel ve faydalı ancak bu anlattıgınız kurulumu yapmadan önce sormak istedigim bir konu var. Netcad 5.2 win 10 ile uyumlumudur? Nasıl kurulucagını acıklamıssınız ancak win 10 ile uyumlumu onu belirtmemişsiniz?

Unknown dedi ki...

ŞEFİM YAA BİŞEY SORUCAM BEN BU KURULUMLA ALAKALI OLMADINI BILIYORUM AMA ÇÖZEMEDİĞİM BİŞEY VAR DWG YE ÇEVİREMİYORUM NCZ LERİ

ali haber dedi ki...

kurulumları yaptım ancak netcad tam açılacak gibi olup ekrana gelmeden kapanıyor. ?

Adsız dedi ki...

Ali bey bende de aynı sorun var,siz çözebildiniz mi?

Adsız dedi ki...

KARDEŞİM BİR SORU SORUCAM, NETCAD 5.2 DE SORUN YOK YALNIZ NETCAD 6.0 YÜKLEMEK İSTİYORUM PORTAL SİTESİNDEN İNDİRDİM AMA LİSANS İSTİYOR KIRAMIYORUM NASIL YARDIMCI OLURSUNUZ?

Unknown dedi ki...

Abi ben buna yukledim ama dediniz hibi yani acilmiyor sadece masaustunde goruntu var yine yukle diyor

Adsız dedi ki...

rar şifresini bulamıyorum

Adsız dedi ki...

hasp yarıda kalıyor bi türlü bitmiyor yardım edin

feh dedi ki...

Netpro yu denetim masası, program kaldirdan kaldırmak çözer. Ancak netpro kullanılmaz böyle olunca

Adsız dedi ki...

bu linkden indirebilirsiniz https://turbobit.net/h34vaz4xib5d.html güncel 2018
bi sıkıntı olursa eğer yigit.mf32@gmail.com adresine mail atarsanız yardımcı olurum

Blog Adresleri dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
+++ dedi ki...

bilader iyi güzel de verdiğin indirme linki cacık aq. ne acılıyo ne iniyo.. safi kısa yol kopyalıyo aq sayfanın

cemsari dedi ki...

kardesım cmd ye yazdığımız 2. kod hata veriyor değiştirilemez silinemez diye hata veriyor yönetici olarak çalıştırdığım halde bi acilen bakabilir misin buraya lütfen

Unknown dedi ki...

Bios da secure boot seçenekleri ni disable yapin

Adsız dedi ki...

https://youtu.be/KHizLpmhy7Y
netcad ile ilgili bir çalışma..

Adsız dedi ki...

HASP_HL_driver_setup dosyası yüklenmiyor win 10 a
ne yapmam gerekiyo acaba

alidr dedi ki...

Hocam kolay gelsin, 3 gündür uğraşıyorum da bir türlü yapamadım. Açılır gibi olup açılmıyor. Dönüş yapar mısınız ? Ali-387786@hotmail.com

Unknown dedi ki...

iyi akşamlar netcad 5,2 yi dediğiniz gibi yükledim yalnız masaüstündeki simgeye çift tıklayarak açıyorum ama bir saniye gibi ekran geliyor hemen geri gidiyor aynı şekilde yönetici olarakta çalıştırmayı denedim yine aynı şekilde 1 saniye ekranda kalıyor hemen gidiyor

MEHMET dedi ki...

7 adım olmuyor sanal hasp bi türlü yüklenmiyor kafayaı yiyecem biri yardımcı olabilirmi mehmetkapu12@gmail.com 05465129112

MEHMET dedi ki...

Windws 10 denilen tüm adımları sırasıyla yaptım ama yinede olmadı

Adsız dedi ki...

Bu Programında Aq Windowsun da 5 gündür kuramadım Allah belanızı versin sizin yapacağınız program aq

Adsız dedi ki...

iyi gunler programı kurdum ama açılmıyor yardımcı olabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

merhaba hasp kurulurken hata veriyor neden acaba regedit den silinebilen bütün haspları sildim

Adsız dedi ki...

Murat şengül denen insan bozuntusunun verdiği linki kullanmayın aynı dosyayı koymuş gereksiz zaman kaybı yaptırdı adi herif

Unknown dedi ki...

Sanal hasp sürücüsünü yüklerken yarıda kalıyor baya bekledim aynı yine

Unknown dedi ki...

aygıt yöneticisnde sistem aygıtları bölümünden ZemberekNet. Sanalhasp kısmını nasıl kaldırıyoruz o kadar uğraştım bir türlü işlemi bitirmiyor çözüm

Adsız dedi ki...

https://turbobit.net/rcwvzrpplmap.html indirin windows 10 dahil oluyor.

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler programı kurdum.

Adsız dedi ki...

OBJE SOR YAPINCA ACILAN PENCERE KÜÇÜK CIKIYOR YARDIMCI OLABİLECEK SORUNU ÇÖZEBİLEN VARMI?